speaker-photo

Paulina Mazur

Konsultantka HR, ekspertka ds współpracy międzypokoleniowej
Konsultantka HR, ekspertka ds. komunikacji międzypokoleniowej. Wspiera pracodawców w budowaniu relacji z kandydatami i pracownikami. Łączy marketing z HR, komunikacją, personal brandingiem liderów. Dwukrotna zwyciężczyni konferencji I love HR, wielokrotna prelegentka na największych branżowych konferencjach, m.in. I love Marketing, LinkedIn Virtual, Sales Angels, InfoShare, TEDx Warsaw Woman. Organizuje warsztaty, webinary, moderuje prace zespołów, wykłada na studiach podyplomowych i studiach MBA. Do 2018 roku członek zarządu ds. marketingu firmy BIGRAM. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy łączące świat młodych talentów z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). W latach 2021-2024 menedżer ds. kultury organizacyjnej w ORLEN Unipetrol w Czechach. Wśród klientów ma wiodące firmy z branży FMCG, farmaceutycznej, IT, bankowości i finansów.
12:00

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Pokoleniowe DEI

Pokoleniowe DEI – co każdy pracodawca, i co każdy z nas, powinien wiedzieć o generacjach. Różnorodność pokoleniowa dotyczy każdego, bo jakiś wiek każdy ma. Ale inkluzywność pokoleniowa już nie jest taka oczywista. 60% z nas obserwuje dyskryminację za wiek. Wykluczeni czują się najmłodsi, ale i Ci urodzeni wcześniej, też. Określenia Baby Bommers, czy Pokolenie Zet nie zostały stworzone po to, aby ludzi szufladkować, choć niektórym tak się wydaje. Po co zatem określenia generacji? Po co Milenialsi, czy Iksy? Skąd się wzięły przedziały pokoleniowe i co z nich wynika? Z mojego wystąpienia dowiesz się również: - Jak poprawić komunikację z innymi pokoleniami. - Jak pracodawcy pamiętają (lub nie) o pokoleniach w działaniach employer branding. - Dlaczego nie opłaca się pomijać młodszych, lub starszych w rekrutacji.