speaker-photo

Monika Czaplicka

Agencja Priders | Ekspertka od social mediów i kryzysów
Monika Czaplicka działa w branży marketingu internetowego od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach” (PWN), „Zarządzanie kryzysem w social mediach” (Helion), współautorka „Biblii E-biznesu” – części drugiej i trzeciej. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy. Współautorka badania Tęczowa złotówka i mózg agencji marketingu inkluzywnego Priders.
9:40

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Rozpoczęcie Forum Inkluzywności

11:00

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Geje, aborcja i urlopy menstruacyjne. "Kontrowersyjne” tematy w Employer Brandingu i komunikacji

19:30

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Zakończenie Forum Inkluzywności

9:40

15.11.2024 HR Day

Powitanie

14:30

15.11.2024 HR Day

Zakończenie dnia

9:40

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Powitanie i rozpoczęcie

10:00

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Ile jest warta tęczowa złotówka?

Raport "Ile warta jest tęczowa złotówka?" przedstawia wyniki badania przeprowadzonego na ponad 1000 osobach LGBTQAIP+, które dostarczają cennych informacji na temat ich wydatków, zachowań konsumenckich oraz demografii. Jeśli jesteście ciekawi, na co geje najchętniej wydają swoje pieniądze, czy lesbijki zarabiają więcej niż kobiety heteroseksualne i czy warto robić kampanie do tej grupy - zapraszam!

14:30

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Zakończenie dnia