speaker-photo

Grzegorz Miecznikowski

Agencja Priders | Autorze poradników dotyczących inkluzywności
Osoba ekspercka w zakresie komunikacji w social mediach, marketingu, reklamy i Public Relations oraz inkluzywności. Współprowadzi agencję komunikacji inkluzywnej Priders.pl. Wykłada na uczelniach wyższych oraz preleguje na wydarzeniach marketingowych w Polsce i Europie. Założyciele Sieci Biznesów LGBTQIAP+, współautorze badań i raportów dotyczących wartości tęczowych złotówek czy homofobii w internecie oraz autorze kilkunastu e-booków i kilkuset artykułów eksperckich na tematy marketingowe, także te dotyczące komunikacji inkluzywnej i marketingu LGBTQIAP+. Jest m.in. współautorzem poradnika dla mediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+". Łącznie przeszkoliłx już ponad 20000 osób ze sprzedaży, marketingu i inkluzywności. Prowadzi cykliczne webinary i live'y. Preleguje i szkoli w Polsce i za granicą. Po godzinach pracy zajmuje się drugą pracą, czyli aktywizmem, wspierając walkę o prawa człowieka. Od 2015 uznawanx za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. W 2023 wyróżnionx na liście Forbers Woman jako jedna ze 100 osóba walczycąch ze stygmatyzacją w Polsce. Zasiada w jury konkursów branżowych, mentoruje startupy i opiniuje projekty społeczne. Studiowałx Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie wielbiciele filmów, seriali i komiksów o superbohaterach. W swoim życiu mieszkałx i pracowałx m.in. w Londynie, Kijowie i Brukseli.
9:40

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Rozpoczęcie Forum Inkluzywności

18:00

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Hate speech is not free speech. Mowa nienawiści w social media.

19:30

16.11.2023 Forum Inkluzywności 2023

Zakończenie Forum Inkluzywności

9:40

15.11.2024 HR Day

Powitanie

14:00

15.11.2024 HR Day

Panel o reprezentacji

14:30

15.11.2024 HR Day

Zakończenie dnia

9:40

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Powitanie i rozpoczęcie

14:00

14.11.2024 ESG i Marketing Day

S w ESG. Czy od razu musimy zbawiać świat?

Co oznacza dokładnie litera S w ESG. Dlaczego "S" jest dzisiaj tak istotne nie tylko dla firm, ale także dla osób inwestujących biznesy, osób kandydujących do firm i już w nich pracujących. W czasie prezentacji omówimy jakie aspekty obejmuje raportowanie "S" w ESG. Zastanowimy się, czy firmy muszą od razu podejmować globalne wyzwania, czy mogą zaczynać od lokalnych inicjatyw. I czy muszą być Supermenami i Superwoman biznesu, aby działać w tematach społecznych. Zaprezentuję Wam też praktyczne przykłady z raportów ESG, pokazując, jak można je tworzyć oraz wyjaśnię dlaczego raportowanie działań społecznych to nie tylko obowiązek, ale także szansa na budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z interesariuszami i interesariuszkami.

14:30

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Zakończenie dnia