speaker-photo

Karolina Matczak

Talent Acquisition and Employer Branding Partner, PepsiCo
Posiadam ponad 7 lat doświadczenia w pracy w działach HR i Talent Acqusition dużych korporacji (PepsiCo, Coty, NatWest). Od kilku lat prowadzę strategię employer brandingową PepsiCo w Polsce. Jestem certyfikowaną liderką EB (Employer Brand Leadership). W tym roku koordynuję też europejską kampanię skierowaną do kobiet na stanowiskach managerskich.
11:00

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Jak skutecznie zachęcać kobiety do aplikowania na stanowiska managerskie?

Powszechnie wiadomo, że bardziej różnorodne zespoły osiągają większe sukcesy. Celem PepsiCo jest zachęcenie do aplikowania większej ilości kobiet na stanowiska managerskie w działach, w których ich brakuje, jak Sprzedaż czy Łańcuch Dostaw. W tym roku ruszyliśmy z kampanią employer brandingową Dare to Take the Lead mającą na celu pokazać fenomenalne liderki z Europy i tym samym zachęcić kobiety do aplikowania na otwarte stanowiska. Odkryliśmy, co jest naprawdę ważne dla kobiet w miejscu pracy i - choć jesteśmy w trakcie trwania tej kampanii - mamy już lekcje, którymi chętnie się podzielę!