speaker-photo

Anna Lewicka

CEO Advalue Engaged
Doświadczenie w marketingu zdobywała w jednej z międzynarodowych korporacji FMCG. Od 16 współprowadzi agencję marketingową Advalue, w której DNA jest zmienianie świata na lepszy. Zarządza obecnie działem Engaged specjalizującym się w marketingu zaangażowanym społecznie, wspierając zrównoważony rozwój marek. Największą satysfakcję dają jej te projekty, w których dochodzi do połączenia biznesu i wartościowych inicjatyw społecznych, ponieważ taka synergia to realny wpływ na rzeczywistość. Jest odpowiedzialna w Advalue za zrównoważony rozwój firmy, od kilku lat tworzy i realizuje strategię ESG. Zajmuje się zagadnieniem komunikacji ESG. Jest absolwentką pierwszych studiów podyplomowych SGH z zakresu Strategicznej transformacji ESG w przedsiębiorstwie.
13:30

14.11.2024 ESG i Marketing Day

Case study: Różowy Patrol by Gliss - projekt, który dociera do każdego zakątka kraju

Rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. 1 na 8 kobiet zachoruje w swoim życiu na raka piersi. Statystyki dotyczą każdej kobiety. Różowy Patrol by Gliss to projekt, który ma na celu dotrzeć do każdej kobiety w Polsce z edukacją na temat profilaktyki raka piersi, inspirowania do regularnych badań, samobadania, bez względu na miejsce zamieszkania, poziom zamożności, edukacji. Wszystko to po to aby uratować życie kobiet w Polsce - jedynym kraju europejskim, w którym śmiertelność raka piersi rośnie. Przy wczesnym wykryciu, szansa na wyleczenie to 95%.